Radnici firme "Pro Industry", angažovani na izgradnji Žeželjevog mosta, protestovaće protiv preduzeća "Mostogradnja" u petak 11. jula na ulazu ispred gradilišta. Oni se bune zbog neisplaćenih zarada.
"Organizator protesta Zlatko Milanović kaže za 021.rs da glavni izvođač, "Mostogradnja" duguje i ostalim angažovanim firmama."
"jer od samog početka izgradnje traju nesuglasice investitora, "Železnica Srbije" i izvođača radova, špansko-italijanskog konzorcijuma "Azvi" u vezi sa visinom troškova radova."
Чекајте, ако је Мостоградња главни извођач, ко је онда Азви? Коме инвеститор даје паре, Мостоградњи или Азвиу?
И где је стао ток новца? У Мостоградњи? Као, све су Мостограњи платили, а Мостоградња онда не да паре даље. Не верујем да је тако.
Кључни проблем са извођењем великих радова у Србији је то што је закон намештен да домаће фирме немају шансе да добију послове. Онда се појаве неки Евроунијски "конзорцијуми" који узму посао, подмажу кога треба, а онда унајме домаћа предузећа за цркавицу да тај постао заиста и ураде. Лоповлук у самој суштини приче, а ти Србијо само настави да бринеш о интересима ЕУ, САД, Русије и ко зна кога - шта те брига за твоја предузећа и твој народ.
Sto babica,kilava deca,e tako to ide kod nas.Potreba za još jednim "pravim" mostom u Novom Sadu je očigledna, ali potreba za političkim prepucavanjima između republike,pokrajine i grada je pozadina cele priče.Izvođači i podizvođači rade za novce i kada toga nema naravno da sve stoji,radnici prete protestima,a mosta nigde !
"Azvi je mozda odugovlacio ranije, ali 4 meseca stoje radovi jer smo ih mi stopirali. Pare (za most) su verovatno potrosene (da ne kazem pokradene) pa nema para ni za izvodjace ni podizvodjace"
Azvi je mozda odugovlacio ranije, ali 4 meseca stoje radovi jer smo ih mi stopirali. Pare (za most) su verovatno potrosene (da ne kazem pokradene) pa nema para ni za izvodjace ni podizvodjace
Da nam nije Milošević izgradio Dugu i ovaj montažni, ali odlični, plivali bi. Most slobode je posebna priča. Sve ostale priče o novim NS mostovima (Čanak: Most iz Beča) su bile drska prevara kao i DOS.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Radnici sa Žeželja protestuju u petak
Novi Sad
•09.07.2014.
•17:03 > 23:13
Komentari 12
-
bacali ste se u euforiju 'da i nasi radnici dobiju pare!'
pa kanda ih nisu dobili
Rasa sa salasa
Ђура
"jer od samog početka izgradnje traju nesuglasice investitora, "Železnica Srbije" i izvođača radova, špansko-italijanskog konzorcijuma "Azvi" u vezi sa visinom troškova radova."
Чекајте, ако је Мостоградња главни извођач, ко је онда Азви? Коме инвеститор даје паре, Мостоградњи или Азвиу?
И где је стао ток новца? У Мостоградњи? Као, све су Мостограњи платили, а Мостоградња онда не да паре даље. Не верујем да је тако.
Кључни проблем са извођењем великих радова у Србији је то што је закон намештен да домаће фирме немају шансе да добију послове. Онда се појаве неки Евроунијски "конзорцијуми" који узму посао, подмажу кога треба, а онда унајме домаћа предузећа за цркавицу да тај постао заиста и ураде. Лоповлук у самој суштини приче, а ти Србијо само настави да бринеш о интересима ЕУ, САД, Русије и ко зна кога - шта те брига за твоја предузећа и твој народ.
Havana
Darinko
Čista laž, koja se već duže vreme potura.
damjan
U Japanu bi napravili tri mosta do sada.
Da li će neko odgovarati zbog ove situacije?!
Odgovor znate.
A, Bojovnik
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H